Vad är Uppstigning?
Vi lever i den nuvarande uppstigningsåldern.
Uppstigning hänvisar till utvecklingen av vår ande, kropp och jord.
Detta är en stor händelse i universum som stiger upp till de högre andliga och fysiska kropparnas värld.
Uppstigningen startade 2012 och fullskalig uppstigning och rening har pågått sedan 2016.
2016De kommande 10 åren kommer att bli en turbulent tid, med stora förändringar i klimat, ekonomisystem, politik, människors psykiska och fysiska förutsättningar etc., och många kan känna att det är en turbulent tid.
Uppstigningen startade 2012 och kommer att fortsätta att utvecklas under 30 till 50 år.
När det gäller universums avsikt har vi försökt uppstigning många gånger från det förflutna till idag.
Men på grund av effekterna av mänskligt trauma, idéer och egotänkande har Uppstigningen misslyckats många gånger.
Här vill jag berätta för er hur vi människor bör förbereda oss för framgången för denna uppstigning på Jorden.
Uppstigningen är helt upp till individen.
Detta beror på att universum lägger största vikt vid att respektera människors fria vilja.
Uppstigningsplanen, som har försökts flera gånger tidigare, har dock skjutits upp till idag som ett resultat av definitionen att den kommer att genomföras i ett enhetligt medvetande om hela mänskligheten.
Denna uppstigning planerades för att lyckas med Uppstigningen genom att polarisera medvetandenivån.
Med andra ord, finns det på Uppstigningsjorden?
Kommer vi att stanna på Jorden utan Uppstigningen?
Det betyder att du kan välja vilken jord som helst.
Nu ska jag berätta för er vad som kommer att hända med Uppstigningsjorden.
Den Uppstigningsvärlden (högre dimension) är den integrerade medvetandevärlden.
Det är ett medvetande baserat på lycka, harmoni, balans, flexibilitet, medkänsla, sanning, måttlighet, medkänsla, tacksamhet, glädje, fred, renhet etc.
Den nuvarande tredimensionella världen (lägre dimension) kommer att bli "det delade medvetandets värld".
Rädsla, ångest, prestige, träldom, svartsjuka, diskriminering, obalans, konkurrens, krig, panik, kontroll, aggression etc.
Som du kan känna när du tittar på medierapporter och tidskrifter är mitten borta och den lutar mot det ena eller det andra.
Efter uppstigningen går man till en värld enligt sin medvetandenivå.
Från en utdöd jord till en värld där du kan förverkliga dina drömmar på något sätt medan du är omsluten av kärlek,
I en polariserad miljö kan du flytta till en mer lämplig hierarki på jorden.
Naturligtvis beror valet av den värld du vill gå till på ditt medvetande och dina handlingar.
(Vad är en ascensionist?) )
(Personer som har avancerad rening)
Den första personen som stiger upp är en person som har avancerat en viss grad av "rening".
En person som kan avgifta trauma, idéer, ego, känslor och toxiner i kroppen som har ackumulerats i djupet.
(Vem kan göra det)
Det är också nödvändigt för uppstigningen att förstå vad som behöver göras, att inte titta bort från verkligheten och att leva livet bra.
(Människor som kan ha en neutral synvinkel)
De som inte dömer saker eller andra och kan se neutralt är balanserade.
Människor tenderar att döma utifrån sina egna gillar och ogillar, rätt och fel och värderingar och märker dem som sina egna antaganden.
De är bara ditt eget unika sätt att se på saker och tankevanor.
Genom att rättfärdiga oss själva "dömer" vi andra, vilket skapar orsaker till problem och konflikter.
En person som låtsas ha en känsla av rättvisa är också en partisk person som inte förstår hela bilden av saker.
Människor som kan svara neutralt med medkänsla utan att döma bra eller dåligt är i linje med en balanserad värld och kan se inte bara världen runt dem utan också ur andras perspektiv, samhället och planeten som helhet.
(Människor som kan se saker positivt)
Även om du stöter på negativa händelser är du en person som kan ta dem positivt.
Det handlar inte om att förneka negativa aspekter eller låtsas att de inte ser dem och agera glada, utan om människor som kan leda till sin egen tillväxt utan att undvika negativa saker.
Det är en person som växer sig själv baserat på det väsentliga tänkandet att allt händer för att det är nödvändigt.
(Människor som kan förändra sig själva)
Han är en person som kan titta på sina känslor i det dagliga livet och bearbeta dem exakt och är ambitiös.
Uppstigningen är en förändring till en bättre värld, så du måste kunna förändra dig själv till det bättre.
Det finns inga människor som inte misslyckas eller har problem, men om du bara skyller på dig själv för dina misslyckanden kommer du inte att kunna återgå till din ursprungliga axel.
Att ändra dig själv innebär att erkänna att ditt tänkande var fel, reflektera över det och ändra det till det bättre.
( Vem är inte uppstigning?) )
"Unascension" kommer att välja att fortsätta det förflutnas jordmedvetande, så de kommer att stanna kvar på Jorden på väg mot förstörelse.
Det är en person som skyller på andra för något och försöker utesluta människor som han inte gillar.
Att skylla på någon annan, som "föräldrar är dåliga" eller "samhället är dåligt", och inte vidta åtgärder för att förändra eller förändra dig själv, det blir en låg vibration.
"Att ta ansvar för sitt eget liv" är startlinjen för Uppstigningen, som är ett högre dimensionellt medvetande.
Tänkande baserat på tredimensionell "uppdelning" drar en linje mellan sig själv och andra, bestämmer överlägsenhet eller underlägsenhet och accepterar inte vad som skiljer sig från sig själv.
Detta orsakas av egotänkande.
Vi kritiserar andra för att vi inte kan se oss själva som problem.
Det är samma vibration som människor och länder som är engagerade i konflikter som krig och terrorism.
Människor som skyller på andra vill ha en fördel gentemot sina motståndare och är besatta av att vinna och förlora.
(Människor som är rädda för förändring)
Känslan av att "inte vilja förändras" och "vilja behålla status quo" går emot utvecklande energi, som inte resonerar med uppstigningens vibrationer.
Allt liv och all materia på jorden utvecklas också. Anledningen till att vi går emot en sådan naturlig trend är att vi har "ångest" och "rädsla" för förändring.
(Människor som är besatta av sina egna olyckor och tragedier)
Istället för att skylla på andra skyller människor som förnekar sig själva och säger: "Jag är dålig", "Jag är en dålig person" och "Jag kan inte göra det."
Det är skillnad på dig själv och någon annan som är skyldig, men i själva verket är båda samma sak.
Genom att skylla på dem kan de sägas fly från problemet, och de är fångade i negativa händelser och kan inte se sig själva objektivt.
(Personer med stark känsla av offerskap)
Människor med en stark "offermentalitet" att bli "sårade", "förrådda" eller "lurade" tar inte heller ansvar för sig själva.
De har också en stark önskan att empati med sina fattiga jag, och de uppmärksammar inte riktningen att förändra sig själva eller lösa problem.
En sådan person avger negativ energi och fortsätter att stanna på samma plats.
(Mycket beroende person)
Det här är människor som inte ger från sig själva och alltid tror att de kommer att få något från den andra personen, något som ska göras.
Eftersom de tror att de vill att andra ska göra det eller förtjänar det, saknar de en känsla av tacksamhet och inser inte att de "får" olika saker av många människor idag.
Om du får det kommer du att kunna ge. Eller kraften att ta initiativ till att ge är "kosmiskt medvetande" själv.
Som med allt, om du bara gör ingenting och väntar, kommer positiv förändring inte att komma. Du måste "förbättra och göra ansträngningar" för att "förbättra" och "gå vidare".
Oavsett hur mycket du drömmer om ett underbart liv eller en värld kommer du inte att få det du vill om du inte ändrar ditt medvetande och beteende.
Uppstigningen är vår "tillväxt och evolution".
(Bestäm dig för att uppstigningen)
Framför allt, bestäm dig för att du ska stiga upp.
Vår "vilja" utgör världen.
Dina tankar och önskningar om att "den här typen av värld är bra" kommer att avgöra vilken riktning du är på väg.
Ur perspektivet att allt är ett, bestäm vilken typ av värld du vill leva i.
Nu ska jag berätta om förberedelserna för Uppstigningen på ett mer specifikt sätt.
(Rening)
För att öka vibrationerna för uppstigning är det nödvändigt att avgifta och bli lättare.
Låt oss först och främst lägga locket på våra hjärtan och försöka rena de känslor som vi inte har mött hittills.
Titta på dig själv, roten till känslor som kommer ut, såsom sorg, ilska, ångest och ensamhet, påverkas starkt av trauma.
Genom att lösa traumat måste vi vara medvetna om våra inre känslor och fula ego utan självförnekelse.
Och genom att inte förneka dem och acceptera att det finns en sådan del av dig, kommer du att börja märka att ditt sinne kommer att förändras lite efter lite.
För att släppa idéer, självförnekelse, skuld etc. och för att rena dem är en process av "acceptans" nödvändig.
Det är en mycket genväg för att korrigera din relation med dina föräldrar, syskon och familj och återvända till ditt sanna jag.
(Jag är 100% ansvarig för mitt liv.)
Var medveten om att det som händer dig är ditt ansvar.
Detta perspektiv är mycket viktigt.
För att stiga upp,
Det snabbaste sättet är att bli medveten om egot inom dig själv som du har projicerat genom andra, så känd som "Spegellagen".
Som lagen om attraktion vet, utgör dina tankar den verklighet vi har idag.
Den "verklighet" som du upplever varje dag är det "resultat" som skapas av dina "tankar".
Om du inte gillar det, ändra det bara.
Du kan inte ändra andra, men du kan.
Oavsett hur illa den andra personen ser ut, "Är det något fel på mig?" eller "Vad var mitt problem?" Titta gärna på det ur det perspektivet.
Den verkliga lösningen är i sikte.
(Öppen kommunikation)
När du kommunicerar med människor är det viktigt att tala dina sanna känslor.
Uppstigningen förvandlar också kontakter med människor till nya relationer.
Försök att kommunicera öppet och svälj inte dina känslor genom att tänka: "Vad händer om jag inte gillar det?" eller "Jag vill inte bli irriterad."
Och försök att uttrycka dina känslor ärligt.
Om du är ärlig mot dig själv behöver du inte förneka den andra personen.
Dessutom är det viktigt att acceptera den andra personen och ha en dialog för att förstå dem.
Det är mycket viktigt att förbättra kommunikationsförmågan.
(Låt dig inte svepas med av information utifrån)
Antag inte att andras berättelser, information på TV etc. är sant.
Världen är full av information som underblåser ångest och rädsla.
Låt inte negativa tankar dra dig ut ur ditt Uppstigningsmedvetande.
Våra tankar tänker alltid på det förflutna och framtiden och fantiserar om ångest och all slags ångest.
Med "Mind Purification Healing", inse sanningen i ditt hjärta, inte ditt huvud.
Shinjojutsu healer och Masayoshi Okamoto hjälper dig att förverkliga ett sådant jag.